這是今天我為自己準備的tea -- 泰式雞絲沙律拼麻辣鴨舌
只為自己準備, 因為藍人對這些冇興趣!!
咁更好, 我可以自己食晒!
如果US Babe 喺喥我地可以一齊分享啦!!
上週藍人突然告訴我星期二要請他的好友及其女友來吃飯
何解?? 就係無啦啦囉!!
他的好友也感奇怪, 還問是否我生日呢?
大家都在唔知點解既情況下就一齊食咗餐飯

依枱餸我並無幫忙過, 藍人在一小時多就弄了這些:
薑蔥炒蟹
蟹肉扖豆苗
南乳鴨
蒸魚
香酥羊
干燒明蝦
大家都吃得津津有味!!
藍人, 你係得既!!
這個雙丸麻辣米線是我的午餐!其實並沒有什麼特別,我只是用它來向我的U.S.Babe示威已矣!(我今天打給妳啊,這麼早就不在家呢!)

這是我的和風定食(三文魚生飯, 野菜沙律及麵豉湯)!

這個嘛, 當然是我的傑作啦!
藍人跟哥哥們(我的及他的哥哥)在打機, 我就為大家準備了這個.
我在想: "為什麼從前在香港時不曾為爸媽做果盤呢?"
到底是從前真的沒時間, 還是沒在意為他們花心思呢?
噢! 很掛念他們呢!

O.E.C. (日文發音)(解好味道)這是我做的蟹子魚生飯.做這個其實是因為......"懶"!不用煮什麼, 煲好飯, 切好魚, "拾"好菜, 加豉油 & Wasabi, 攬掂!健康又好味呢! 呵~呵~呵~
(這是我無聊之作)你知道這個公仔的頭髮,眼睛,鼻子,嘴巴是用什麼組成嗎?我喜愛吃它的鼻子.你呢?
對一般香港人來說,到茶餐廳order一份早餐, 大概五分鐘左右, 美味既心水早餐就會送到眼前, 讓你慢慢品嚐. 價錢都只不過是18大元, 凍飲加2蚊. 但對於我這個遠離香港的香港人來說, 彷彿已失去了這個權利. 昨天忽然想起已往星期日早上返教會前, 偶意會約弟兄姊妹共晉早餐.我最喜愛的就是早餐B! 每間茶餐廳的早餐B都是不同, 但我常去光顧那間餐廳的早餐B是: 牛油方包 (通常我都唔要, 因為我唔鍾意食麵包,而且都食唔晒)
火腿菴列
沙嗲牛肉麵
餐飲要凍檸茶 (唔該)
今早心血來潮為自己做了一份早餐B! 點解只為自己? 因為老公去左打Golf, 而且佢對早餐B不感興趣(佢寧願食白粥油炸鬼). 攪左一輪, 終於有得食喇......

哇! 好嫩滑既火腿菴列,
同好好味既沙嗲牛肉呀!
加埋杯熱金桔蜜, 正!!
唯獨美中不足是身邊少了我的良朋知己, 與我談天說地. 掛念著你們, 也懷念著昔日的種種......