Thursday, November 29, 2007

這個殺手非常sweet

星期二我們到了Brighton 吃為慶祝奶奶生日的晚飯.
我再一次見到那個殺我於無形的殺手!!
他是誰? 之唔係佢囉!!!



















佢係邊個? 咪係我地屋企現時最細又最人受歡迎嗰個"嘉安仔 -- Joshua" 囉!!
佢一黎到, 佢爸爸問佢我係邊個, 佢就指住我 "Kammy". 我走埋去, 佢就伸手示意我抱佢!
每次當佢叫"Kammy" 嗰時, 我已經冧晒, 馬上被佢殺了!!
佢唔係個個都識叫架! 除咗daddy, mummy, 公公, 婆婆之外, 跟住就係識叫我喇, 呵~呵~呵~~!
佢真係好聰明, 當佢講"Yum Yum", 我話 "好~~味 ", 佢就跟住講 "好味, 好味"
佢指住圖左那盆桔, 對我說"orange". 哈哈, "mini-orange"



















我第一次聽佢講中文時佢講 "哎唷"!! (勁好笑!)
凡係有任何人或物跌咗, 佢都會"哎唷" !
凡去到中菜館, 有人萭請佢食糖, 佢就會講 "些些" (國語的謝謝)!
當然講得最多都係英文啦!
Joshua: Oh! Do you know that you are so so so lovely!!!!

至於餐晚飯, 我吃到我喜愛的......





















避風塘炒蟹, 這個真的是"Yum Yum Yum"!
而下面這個脆皮豉油雞也不錯!





















其餘的餸還有:
薑蔥炒蟹伊麵底
腐乳炒通菜
南乳豬扖
魚香茄子煲
琵琶豆腐
豉汁蒸鱔
椒鹽魷魚
煎釀三寶 (我個人認為這不是一味餸, 不過這是奶奶必點的. 她對這個的喜愛程度是...在香港家中吃飯加餸的話她也會說買煎釀三寶 @_@. 唉! 這個只能作我tea time跟同事們的小吃!! 懷念中......)
這餐飯大家也吃得很滿足!
啊! 不得不提的是那兒的珍珠奶茶是我在英國這麼久喝過最好喝的珍珠奶茶呀!
一家人一起吃飯真好! 如果爸爸媽媽也在這兒就好喇!!!