Monday, April 17, 2006

意外!驚喜?!

朋友們知道我懷孕的消息,紛紛e-mail道賀.
我當然十分感謝大家對我的關懷及祝賀.
但我也想分享一下過去三個月我的感受吧!
其實自婚後,我開始對生孩子有些抗拒.
或許是因為太多的轉變及需要適應的地方,
以致覺得生孩子是現階段無法應付的事情.
一直禱告等待神幫助我去調較我的心態,
但越去想就越抗拒.而且我們的計畫也是婚後最少兩年的二人世界!
但一次的意外卻使我們的計畫完全改變.
對我來說更是生命中極大的轉變!
我不認為婚姻會使我失去我的自由,
但我肯定孩子會把我困起來!
起初我拒絕驗證是否懷孕,
直至兩個月過後我們快要去滑雪前,
不得不驗證下,知道了結果是positive.
老公為此十分興奮,而我就哭過不停!
約見醫生希望他為我推翻結果,
他竟然只告訴我該吃甚麼,不該吃甚麼,
還說positive的話,99%準確,不用再check.
我只有失望地回家!
在等待到醫院scan的一個月裡,
我開始接受這個不爭的事實!
現在當然仍有很多的憂慮,
但我知道神有祂的供應和預備.
我,寶寶,與我們的家庭必定會健康,快樂的成長!

p.s.令我興奮的是最近得知我與我在英國最好的兩個朋友的寶寶都會在同一年誕生.很奇妙耶!
三個好朋友的孩子將來也會成為好朋友吧!

7 comments:

Carrie said...

好野!我就快做契媽lu~

said...

聽到你把聲都幾開心呀,真係要戒下口啦!!
你係我師父,咁你d仔女係我邊個??

Anonymous said...

恭喜晒呀...我相信你會係個好媽媽??!你會唔會帶BB番香港旅行架?

Anonymous said...

恭喜呀...都係??先知你有BB...我都覺得做母親?要犧牲好多?,你將會成為偉大母親。記住send BB相俾我?睇呀...^_^

kam kam said...

Carrie:
我無話唔比妳做契媽,但由於申請者太多.
我們打算比大家d相bb揀,
所以結果要遲d公佈,
請耐心等候啦,嘻嘻!

基:
如果我將來會教bb彈結他,
你咪係大師兄羅.

Bonnie:
多謝妳的祝福,妳近來好嗎?

皇后大人:
我地等緊妳賜bb別名,
諗到就話我地聽啦.
我會乖d,做個好榜樣.
妳的新工作如何呀?

anoymous:
請問你係邊位呢?
我都唔知我能否做個好好媽架.
帶bb番香港旅行時,點通知你呢?

琪琪:
妳係咪沈小姐(沈琪琪)呀?
因為我姨甥女又叫琪琪喎.
不過我詁係妳,
因為靚妹應該未體會到母親的偉大及犧牲.
謝謝妳的支持.

Anonymous said...

犀利喎...仲諗住你做?媽咪會冇咁好記性添...hee~hee~ 係呀...我睇雜誌話荷蘭開?個MIFFY WORLD博物館妳有冇去過呀?因為我記得你最鍾意MIFFY。小華話你去晒成個歐洲...我都唔知幾時先可以做到...

kam kam said...

琪琪:
妳錯了!我的記憶力真的開始衰退.
早兩天,探完朋友走既時候連手袋都唔記得拎,落左樓先記起.依排做野又成日倒瀉野,BB似乎真的搶緊我d營養.我老公就黎炒我lu!!
我都好想睇Miffy月同鬱金香不過暫時行唔開!
小華講妳都信?妳跟歐洲團一次,去既地方都會多過我十年之內去既地方啦!唔駛擔心 you still young,大把機會啦!
工作順利嗎?Take care!