Thursday, June 08, 2006

天國再重聚!

我與Simon的小寶貝己離開了我們,
這對我們來說是何等大的振撼!!
生命是多麼奧妙!
它的來,它的去是我們不能掌握的!
朋友們,我們要好好珍惜我們的健康與生命,還有我們身邊的人!

我也太高估自己了!
還以為我可以應付得來,
原來我是這樣不濟 事!
怎麼辦呢?

既然我們現在不能一起,
那只有等在天國裡重聚!

妳永遠是我們的小天使!
We love you forever our little "Angel"!

10 comments:

Carrie said...

怎能說是不濟事呢,那的確是個難關呢,傷心難過也絕對正常呀,你和Simon已經做得很好了。

你要好好照料身體,好起來啊。

願天父繼續安慰看顧你倆,我們也關心支持你。Take care. I love you both.

Anonymous said...

Dear Babe,

Today, I miss you so much suddenly, so i go to view your blog to see what's your recent news, but.....

Altought i don't know what happened, but now, I hope you and Simon both are being well, I will always support both of you !!!

Babe, don't be upset, take care of yourself !

Love.....

Yours

P.S. 唔知係咪心靈感應, 香港今日落好大雨(重係黑雨添), 令到我好depress, 所以特別掛住唔係成日可見到o既好朋友..."您"

Anonymous said...

MAY MAY

kam kam said...

Carrie,
Simon會照顧我,不用擔心,不過就辛苦他了!
妳也不要捱壞身子呢!

Hora Babe,
謝謝妳的心靈感應留言,
我會保重!
我也久不久想起妳,特別係好想食辣魚蛋個陣.
I miss both fish ball and you!

May May,
^x^

雞蛋 said...

不懂說什麼安慰的話了。
但我明白妳的一份掛念...
因為我同樣十分掛念我的爸爸。

放心,妳說得對,總有一天,你們會見面的!

加油呀~~~

今晚聽到妳的聲音真開心!!

Anonymous said...

要努力啊! 這段時間也讓我們一起分擔

kam kam said...

雞蛋&基:
你們的分擔及支持己是我很大的安慰!
謝謝你們呢!

Anonymous said...

Dear Kammy

Don't know what to say after I've read through ur blog today. Feel sad and sudden to hear this.

Take good care of yourself ah!I will always support you and simon.

God bless you!

Take care.

Hurray

Anonymous said...

Dear Kammy,

I am sorry to hear the news. 願神的平安與安慰長與妳和simon同在. 亦願神保守在天家的小寶寶...

Take care!
楊明

Anonymous said...

Dear Babe,

生日快樂呀 ))) Happy Birthday !!!!
我要做第一個o係你個Blog 度"創" 首"生日快樂歌"過你歎o下呀...聽"治" 喇... 
Happy Birthday TO YOU,
Hapyy Birthday TO YOU,
Happy Birthday TO Babe,
Happy Birthday To Miffy (also)!!!...heehee

幾時返來香港?禮物?我買左幾孖臘腸同埋一條臘肉過你,不過我Keep 住先喇,雖然個d咁o既臘腸呀,臘肉呀話可以擺得o下o者,但係唔好咁耐囉! "URGENT 呀”

Yours !