Tuesday, November 14, 2006

文字障礙

正在打一封e-mail時,藍人走過來......
藍人: 誰是小山?
我 : 小山? 你不懂那個字嗎?
藍人: 舅舅說,不懂的中文,有邊讀邊多數正確!
我 : 0下??
藍人: yen...shan... (發出怪音)
我 : 廣東話冇拼音架!! 試0下會意啦, 即係有個人係山度,會係咩人呢?
藍人: 山上有個人? 山人? 野人? 咩人呀?
我 : 神仙下凡咪多數隱居山度0羅!
藍人: 神仙? 0希! 神仙都唔係人! 咁即係咩呀? 小神? 邊個黎架?
我 : -_-

(其實我打0左個"仙"字呢!)



4 comments:

Anonymous said...

Simon又有道理,神仙都唔係人....

kam kam said...

基:
咩事呀你? 學人做炸??
你係香港定大陸呀?
凍死未呀??

Anonymous said...

Kammy, haven't checked out your blog for long time. good to know that you are doing well. how's your new home? you haven't really mentioned about your new home to us. please do uplaod the pictures!
love
Ruby

Anonymous said...

Kammy,收不收到我和小茵給你的電郵呀

等你覆我們等到頸長啦(雖然我條頸本身都長)

你近排點呀?

Mathrew