Thursday, May 17, 2007

卡拉屋企

以前每當我心情好好或好差都會想去唱K, 特別係失戀後, 更會一個人去"嗌"吓.
與我唱過K的朋友們都知道, 我擁有一把拍得住楊釆尼跟張柏芝的"鵝公喉"!
That means: 我唱歌麻麻, 不過我又好鍾意唱喎!
今日心血來潮, 好想發洩一下.
於是在家裡開了我第一個個唱!





















我家有個100吋大銀幕嘛, 都幾好feel 架!
不過"臨急臨忙", 冇準備到果盤同nuts 添!


















我仲同方力申合唱添!

雖然D歌就舊D, 但由頭到尾自己唱晒, 個電視仲大過卡拉OK 果D, 都幾正架!
唔知我個U.S.Babe 係咪好想唱K 呢, 羡慕嗎??

6 comments:

Anonymous said...

嘩~ ~睇完妳同妳個U.S.Babe兩個blog,係人都知妳哋生活唔錯啦...真係羨慕死人呀!

kam kam said...

琪琪:
我地d苦悶野妳唔知者!
其實住香港真係好好架,不過係工作辛苦d囉!
妳有冇睇番我在妳上次留言喥,留番言比妳呀!
妳果然成日黎探我, 一 update就比妳睇到!
嘻嘻! 謝謝妳啊!

Anonymous said...

你仲咩用charlie來比較....

kam kam said...

唔得咩? 你鍾意佢咩?
我唔單只把聲有佢咁磁性,
我重同佢一樣都係靚女! 呵呵呵!
*^x^*(唔知醜,發神經添)!

Anonymous said...

點解上次留咗言無哂我D嘢架 ???? !!!!
100吋@_@"? 仲大過"堅扑" or "NO Way" 嗰D喎??? 豈有此妳丫 !!!!
我依家唔興唱K架喇, 我轉咗清唱, 真係人都清新D呀 一.一"...........

kam kam said...

哼,輪到妳有的話,我就唔信妳會清唱,肯定妳霸住個咪唔放添呀! 下次返香港要約埋呀,讓我能再睹妳咪霸的風采!