Wednesday, July 04, 2007

Dinner out -- The Farm 及參觀車仔球會大門

有朋友問我為何我的blog內常常見到都是食物?
這是因為我個人為食囉!
美食總會令我心情開朗, 精神暢快, 也是我在這裡很大的慰藉!
昨天跟藍人的好友及其女友到Fulham (富咸)區內的餐廳吃飯.




















選這兒的其中一個原因是50% off 呀! 不過去到才知只有set menu 是半價.



















餐廳的前半部分是酒吧, 裡面是環境優雅的晚僐地方, 甚有情調的呢!



















現場還有琴師伴奏, 本是很優美, 但不知是因為我們太近鋼琴還是那兒不夠大, 他的琴聲阻礙我們聊天, 不彈那時清靜多了!




































這是我們的頭盤: 煙三文魚配麥飽



















他們選的主菜: 羊排配XXX汁 (很嫩滑多汁的羊排), 好吃!



















我的主菜: cod魚配干車厘茄蒜汁(魚的皮煎得香脆,但魚不夠新鮮, 汁又不太好味)!



















甜品: Creme Brulee 法式焦糖焞蛋配蘋果汁 (為何人家做的比我做的好吃那麼多? 嗚...嗚...)

我對這一餐最不滿的是:
  1. 份量太少(食唔飽)
  2. 餐廳刻意把燈光調暗, 害得我們兩位女士到尾聲時薰薰慾睡

回程時經過Chelsea (車路士) 球會, 藍人說讓我們參觀一下
外面有security, 車一駛近便被抄下車牌, 還以前為要走.
但那個secure哥哥很有善,叫我們可下車參觀, 其實沒有特別, 只是到此一遊.





















賣球會用品的megastore (左) and office (右)





















連接球會的酒店, 看似很高級呢!





















這是另一間酒店.
很有錢的球會啊!

3 comments:

Anonymous said...

間餐廳好有"蕉"啊, 好似我哋山頂嘅景峰拱呀! 不過我都係唔適合喺呢d環境下進餐, 想大聲d講嘢/笑吓又唔得, 妳知我架啦, 我忍唔到笑丫嘛! 我呢世都係屬於茶餐廳架嘞 !

Anonymous said...

好羨慕..可以去到車仔球會參觀

kam kam said...

US Babe,
我冇妳咁高卡,未去過景峰喎!
我都話個琴師一彈琴就好嘈,我地都越講越大聲喎,我直頭當咗果度茶餐廳咁! 呵呵呵!

基,
唔洗羨慕,我都冇入去參觀,淨係到過佢門口咋.你第時黎,我再同你去參觀囉,好嗎?