Thursday, August 30, 2007

小老板

看到標題會否懷疑我想罵人?
當然不是! 熟識我的人也知我不說髒話.
今天我只是想介紹一款零食.

第一次看到"小老板"是從姨甥女的網誌.
她說: 今天吃了很多小老板!

我心想: 什麼食物叫小老板? 時下年輕人謂何為食物改一個這麼"別緻"的稱號??

早幾天當我到華人超市買貨時, 無意中發現這款零食 --- "小老板"




















它其實是紫菜, 就好像小時候我們吃的四洲紫菜, 但它比四洲好吃得多!
很香脆, 有辣有唔辣, 標榜天然, 營養高. 最重要的是---好食到停唔到口! 讚!
不消一會, 整包"小老板" 已被我纖滅! 哈哈!
未試過的朋友們, 不妨試試吧!
但你愛上它的話請不要向我投訴喔!

3 comments:

Anonymous said...

啊...原來係紫菜!!
仲等我點0左我家姐去"優之涼粉"同"寧食勿語"搵0下係咩添...不過搵唔到~~
唯有繼續食返家姐去完日本帶返0黎,有獨立包裝但係通晒風"淋"晒0既東洋紫菜先啦...

冬冬 said...

我上次去泰國時都見到呢隻炸紫菜﹐我哋仲買左成箱番黎! 呵呵呵~

kam kam said...

信: 香港幀點會冇呀? 可能超市都有添喎! 今次家姐辦事不力喇! 快d試啦,好食架!

冬冬: 成箱? 點解妳地次次越洋買野都可以成箱成箱咁買既? 唔過磅架咩?