Monday, November 05, 2007

跟Rooney合照























跟Rooney合照, 可能會令人妒忌, 我跟他一起為英國隊打氣! Yeah!!



















英女皇Elisabeth II 還 serve 我及藍人 high tea, so Cool!!
























又與到 David Beckham 及 Victoria 準備出席晚宴, 碧咸好高好型噢!!
























Jamie Oliver 又話搵日教我整番幾味! 佢好nice呀!



















Captin Jack Sparrow 話帶埋我同藍人去搵寶藏, 今次發達喇!!

以上一切咪就係發生係倫敦既Madam Tussauds (蠟像館) 內呢!

2 comments:

貓奴MAY said...

點解呢輯相無乜笑容架?
好攰?
好好保重!

kam kam said...

May May: 果然細心喎! 諗住扮cool都比妳發現同平日唔同添! 果日係有點累,加上外婆剛走,心情有點沉重.
下次會影d在狀態既相妳睇架喇! ^x^