Thursday, January 17, 2008

好期待......

最近由於很多不如意的事情發生
藍人提議去旅行時, 我一點也不雀躍
但由於二月份有藍人的生日, 情人節 及 週年紀念
所以我開始留意一下短線的旅行

現在開始當然是滑雪的季節
被那些special offer 吸引了 (當然埋單時加了其他費用並不算平宜)
我們每年都有滑雪的打算
但礙於其他事情卻苦候了幾年 (上年韓國團那數小時的不算滑雪吧!)
今年終於如願以償喇!

呵呵呵! 還有兩個多星期左右
我真的...... 好期待喔!!

3 comments:

Anonymous said...

Babe, 您哋嚟我呢度都係屬於短線架(同HK相比).

上年年頭, 我都諗住年尾去試吓滑雪, 就算唔識滑反吓雪兜都好嘛, 點知, 雪兜都無得反呢 !

有得反吓, 一定要"拋開一切"去到盡呀, 哈哈, 反得開心d, 影多d相過我, 知道無 ?

突然覺得您哋好似又去洞蜜月拱呀 !

Anonymous said...

去玩下啦! 會開心好多架

kam kam said...

Babe: 我都希望可以玩盡佢,放開d煩惱,我好似好耐都冇為一d事情而興奮.
渡蜜月? 慶祝我地結婚三週年就真!! 希望旅程唔會有太多抝撬啦!

基: 係呀,散心嘛. 你既煮飯仔玩成點呀??