Monday, November 28, 2005

聖誕禮物




嘩!嘩!嘩!
我今年的第一份聖誕禮物在早兩天出現了!
你看--很可愛的Miffy排列得整整齊齊,每個都有其特色及個性! 
看見她們真的很興奮呢!!


或許在香港的朋友們在這幾個月經過OK已經見膩了,但我真的開心到飛起
我在想:如果我自己儲,我也未必儲到呢! 如果有男孩為我儲這個,我怕我定必 "lum死"(當然指係結婚前)!

但其實依家都 "好lum",因為有對我這樣好的朋友! 多謝你地呀,祥記Minnelli!!
這幾月辛苦你們常常出入OK,飲了這麼多益力多,腸胃受得住吧!
我會將她們放在我新居的當眼處,讓她們為我歡迎每一個客人呢!
真的很喜歡這禮物,也很喜歡你們啊! 

8 comments:

Minnelli Cheng said...

仲有D特別版同吸血版呢?你做乜唔影埋呀??

Unknown said...

客氣客氣,能夠帶給你歡樂的,除了我們之外,還有 ... FedEx! 冇 FedEx ,我怕你到農曆新年都未收到 ......

Minnelli Cheng said...

特別嗚謝:統X商標香港有限公司贊助

kam kam said...

喂!依度唔比賣廣告喎!

kam kam said...

特別版同吸血版影到都睇唔到!

Anonymous said...

Kammy,

好掛住妳呀~~

其實我和亞基都有好努力地為妳搜集Miffy架!
我仲想妳開心d驚喜d,所以每隻Miffy我地都無拆開個袋,等留返比妳自己拆開,可以第一個看見牠是哪款...
不過,見到妳好友已整套為妳速遞上,而我地只係儲得個幾隻....>__<

如果有人咁樣為我逐隻儲,儲齊整套,我也一定十分感動呢!!

為妳有咁多好朋友而感恩~

(另外,已為妳準備了另一樣聖誕禮物啦...妳等?啦!)

預早祝 聖誕快樂!!!

貓奴MAY said...

咁我呢?
我都有份提供一隻 "透明藍色核突" 特別版架喎!!

kam kam said...

雞蛋:
多謝妳呀!
妳的心意我已收到^x^
我也祝妳與阿基聖誕快快樂樂!

May May,
Miffy 無核突架,妳提供?隻叫"透明藍色冰涼" 特別版呀! 
多謝妳既提供,所以無妳又點得呢!