Wednesday, June 24, 2009

我是天國子民, 也是英國子民!

去年的八月已考了英國生活水平試
之後回港再之後去滑雪
直到三月才申請入籍

今天零九年六月二十四日我終於正式成為英國人了

下午我要出席宣誓成為英國公民的典禮

頒發証書給我的是Surrey區的 Civic Dignitary


當然要與The Queen合照啦



哥哥與藍人都是我的嘉賓



就這樣今天我成了英國人!!

6 comments:

Anonymous said...

恭喜晒, Kammy
by Siukit

Anonymous said...

你同謝拉特、奧雲、碧咸都可以踢同一隊了...

仲有,你遮住哂出生年月日都知你幾大啦


徒弟

kam kam said...

謝謝,小杰 ^x^

徒弟,佢地唔可以同我同隊呀,因為我超晒班喇!!
出生日期係私隱嘛!
雖然大家都知我18歲,呵呵呵...

Minnelli Cheng said...

今日已經係2010年3月9日啦~

做乜做左英國人就唔寫 blog?
我嚟左好多次都冇嘢睇喎!!!

kam kam said...

妳咁勤力仲黎睇既?
真係冇寫好耐.
或者遲d會再寫,又或者會開過一個新blog.
到時話妳知啦! ^x^

Minnelli Cheng said...

係架~ 我成日「裝」吓妳有冇寫嘢嘛!