Thursday, June 21, 2007

告別2X

Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Kammy
Happy Birthday To Me !

為了告別 2X, 我為自己做了這個 "綠茶芝士蛋糕"
















2X 我好唔捨得你.... 我會掛住你架!! *_*

(至於我生日點過, 同"外面放晴, 裡面下雨"的待續 我會再同大家匯報)

3 comments:

Anonymous said...

生日快樂呀!
原來你同千千係同月同日架!!

MAYMAY

雞蛋 said...

生日快樂呀Kammy~~~~~

再見2x都唔緊要啦...
因為新一年, 又是新開始, 充滿新希望嘛!

12月見啦...好冇呀?!!

小鴿子 said...

生日快樂!睇了你的blog後先記得原來我好耐之前都係呢度開過blog,不過寫了個人簡介後便沒有使用!剛剛看完你的blog,覺得你在英國的生活也不錯丫!GOD BLESS YOU!