Wednesday, June 13, 2007

外面放晴,裡面下雨!

近日外面天氣好好, 但我裡面在刮風.
今天傾盆大雨嘩啦嘩啦的降下.
好辛苦呢!

待續......

4 comments:

Anonymous said...

刮乜風? 下乜雨? 有咩樹 ? 話我知 !

Anonymous said...

發生咩事呀 ??

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY to MY UK BABE !!!!

No More Windy,
No More Raining,
No More Painful,

You Have US and US Babe ....

We all Love You,

Happy Birthday ar ))))))))

kam kam said...

唔好以為唱生日歌過我聽,我就會原諒妳又唔聽我電話呀! >_<