Friday, June 29, 2007

被欣賞的晚餐






































































這一篇是藍人只定要我post 的!
他很欣賞這魚生飯及生果盤.
雖然我已不是第一次做這些食物, 但他每次都讚不絕口.
其實這些真是沒難度.
我在懷疑他是否就是喜歡不是我調味的食物!
That's mean my cooking is not good ! v_v
He prefers the original taste!!

2 comments:

Anonymous said...

Babe : 下次妳同一樣嘢全部煮熟哂比佢, 睇吓佢係咪都係貢欣賞咪知囉, 哈哈 ~

kam kam said...

babe,
返野麼? 魚生煮咗我都唔like啦,何況佢!
如果咁攪法,我以後真係可以橋埋對手咩都唔駛做囉!