Friday, June 29, 2007

Thank you to everyone!

生日那幾天收到數位好友的來電, 謝謝您們的來電, 您們親口的祝福, 讓我聽到您們對我的重視!
亦收到很多e-card, e-mail 或在您們的blog特意給我的祝壽, Thanks a lot !



















謝謝阿信及皇后, 特別寄上的生日禮物!
阿信: 本書真的啱用, d NDS stylus 好cute, I like them!
皇后: 妳的心水選擇, 既貼身又貼心, 我又可以扮靚靚喇!

大家還看見以幾張銀紙嗎? 是哥哥給我的心意.
銘銘: 要您破費添! 下次減半都夠喇!

那天我收到三個生日蛋糕, 一個是藍人買的, 在上面, 另一個在下面,



















是舅父,舅母買回來的, 謝謝啊!
到晚上去cell group, 他們也為我準備蛋糕,
那天吃蛋糕也吃飽! ^x^

2 comments:

Anonymous said...

唏 ! 客咩氣丫! 做乜唔print埋我同妳人老家賀壽嘅網誌先一齊影呀 !!!! 吓 ???

kam kam said...

我想post埋妳條link架,不過怕妳唔好意思嘛,凡下次我識做啦!