Friday, June 29, 2007

補鑊行動(II) 之騎馬及Shopping

藍人早已告訴我, 星期二我們有活動, 我還以為他堅持要帶我去攀石.
經過上星期的吵架, 我不敢再反對他的提議, 只有follow
誰知上星期我跟朋友說想騎馬的事, 朋友早已"通水" 給他.

Surprise!!




































這是我第二次騎馬, 第一次已是四, 五年前了!
感覺很剌激, 好興奮!
藍人騎的馬叫 Lorain 是一隻好乖的馬馬
而我騎的叫Ernie, 那天成日想食草, 頻頻烏低攪到我成日就跌就跌咁!
不過就不平宜, 成300港幣才騎半小時.
下次還去不去? 再考慮考慮吧!

由於藍人在生日沒有買禮物給我, 於是他叫我隨便買想要的東西.
我很少有看中的衣服, 但那天真的有心水, 最喜歡這件乾濕褸




























































其餘都是一些運動衣服.
拍照時才發現: 我很少運動, 買這麼多運動衣服幹麼? 為什麼今天買的衣服完全唔colourful ? not my type!! 但已花了成£100 (HK$1500)!
OH MY GOODNESS!!

4 comments:

Anonymous said...

hahahhah ))))) 您哋兩個好似Lego呀, 好得意 ! 至於妳嘅生日禮物, 妳都買得幾狠吓, 係咪因為"補獲"嘅關係, 所以特別狠 !!!!

kam kam said...

有機會叫強哥帶妳去試吓騎馬啦,試新既嘛妳最like架啦!
其實都唔係想買架,佢地睇野睇得太耐,所以試吓試吓就買多咗!
依家出面crazy sale呀! 我又想去shopping喇!

Carrie said...

shop啦shop啦, shopping有益身心呀

kam kam said...

Carrie,
唉!可惜係依度好唔抵shop呢! 係香港我用HK$1,000可以買晒成個旺角我想買既野返黎,依度淨係夠買幾件衫.都係留番d錢番香港洗好d!