Friday, June 29, 2007

補鑊行動(I) 之生日午餐

藍人在為我慶祝生日那天, 弄得一塌糊塗, 當然正日及剛過的星期二, 就是也他賠罪的機會!

生日那天我們去了一間意大利餐廳


























































































































這一餐OK啦, 總好過早兩天的日本餐.
我最愛就是最後這個, 雪糕, 正!!

2 comments:

Anonymous said...

個"薜"榚 同埋個 "挑啦搣so" 都好正 ! 妳食唔哂架啦 ? (記唔記得邊個口吻呢?)hahahhaha

kam kam said...

哈哈!咩咩咩食唔晒呀,你又想食?
我知妳講緊成日幫我手食既李律師嘛!
我依家唔單止食得晒,仲連表哥嗰份都食埋添呀!