Thursday, July 26, 2007

BB疑雲

近日有很多事情要做, 要煩, 要想,可能是這個原因, 有點壓力!!
於是發現有一堆(冇錯,係一堆)白頭髮開始生長 (只是髮根的一吋左右開始變白)! 慘啦!!
而應該來的親戚又遲到, 我開始擔心出了事!
由於我等了十過月的手術(被我稱之為割脈手術, 因手術的位置是在脈門)會在下星期三舉行, 若現在發現出事, 便不能如期進行手術. 我不想這樣嘛!
明明很安全, 而親戚亦很準時, 遲了兩天的浮動期後的兩天還未有動靜, 我很很很擔心耶!!
藍人連驗棒棒也買回來, 看似很緊張......
終於在我準備驗之前, 放下了心頭大石!

親人啊, 以後要來時請準時吧! 累得我忐忑了五天呢! 我也很久未試過這樣渴望及期待"妳"的來訪, 謝謝"妳"這次沒有爽約喔!

4 comments:

Anonymous said...

你連這些也在blog公開....?!

kam kam said...

基:
這些是一些自然的事嘛,有什麼好怕公開呢?!

Unknown said...

睇到你呢段網誌笑咗好耐!我未見過有女仔咁掛住親戚!哈哈 ......

感恩手術順利,奉旨放假就要多休息啦!

kam kam said...

我都好怕"佢"黎架!
不過佢唔黎就代表攪出人命喎!

係呀,感恩...
不過老公好忙,我唔駛做,有d內疚...