Thursday, July 26, 2007

格格不入




















































































這樣的景色及天氣下, 心情應該是大好的, 但是那天我卻跟這裡格格不入!
事源, 星期二那天我跟藍人要往倫敦辦點事.
在車上閒談著, 談到某件事, 他越說越大聲, 越說越激動,因為我跟朋友說他沒有做什麼什麼, 而他認為他有做. 因他大聲, 我便大聲, 他便更大聲, 我很生氣, 於是不理采他, 直至事情辦妥, 來到這兒, 我心情仍未能釋懷! 他出盡法寶, 氹了一小時(當然啦, 誰叫你發脾氣, 這就是咎由自取了), 最後他單腳跪下求饒(求婚也未試過眾目睽睽跪下吧, 不過當然不是在路中心啦, 是在我坐著的櫈旁). 見到這點誠意, 最終饒了他. 我看他以後不敢胡亂大叫吧!

p.s. 上面的圖片似我們的維港嗎? 那兒是Dockland, 大家熟悉的格林威治附近!

9 comments:

小強 said...

唔公平呀!
為何總是男仔氹女仔, 而不是女仔氹男仔呢!

kam kam said...

女仔都有氹男仔既時候架,我有架!我諗芝芝都有啫! 不過女仔臉皮薄d嘛,男仔咪要氹女仔多d囉!

Anonymous said...

小心女人...師父厲害厲害,請受徒兒一拜

kam kam said...

徒弟仔:
你講野咁細聲,就算你要激動或者鬧人都冇人發覺啦!
哈哈,你師父我當場唔簡單啦!!

冬冬 said...

嘩嘩嘩﹐佢結左婚都行跪妳﹐妳真係幸福呀~~~ ^^

kam kam said...

冬冬:
佢當時都冇晒乎,我話唔上佢車,要自己返屋企.
我當補番求婚嗰次架喇! 嘻嘻!
接受依d幸福之前,我受咗氣架喎!

Minnelli Cheng said...

哼!咁抵死喝我既kammy?
佢未死過定啦!
等我下次(都唔知幾時)見到佢果時打瓜佢先得!
唔想大定啦佢!

芝芝 said...

"女仔臉皮薄,男仔要氹女仔多d"
同意!同意!
Kammy講的非常超級極之中肯呢!
你見咁多女仔都企o係Kammy個邊就知啦:)

kam kam said...

Mi,
係呀,佢喝我,不過佢已得到應得的懲罰了!呵呵!
妳也知我唔係好"蝦"啦!
妳放心啦,我識為自己討回公道既!

芝芝:
我話阿強更加要氹妳多d,唔單止因為女仔臉皮薄,而且妳係靚女嘛!靚女好多人追架!
強要對芝芝再好d呀!