Thursday, July 26, 2007

Trauma Center -- Under the Knife

近日愛上玩這個做手術的遊戲.
之前見人玩時, 看到很多很深不明白的term (只有醫生先生護士小姐才懂那些), 心想: 玩game要查字典嗎? 我不懂做手術, 不懂玩呢! 一直也沒有玩過它.
近日突然想看看這個game有多好玩, 於是開始了, 更一開始便愛上!


















這個傻小子便是主角Dr. Derek Stiles



















這個咁sweet sweet既當然是他的得力助手Angie 啦



















每次手術前先簡介一下手術怎樣做



















手術過程中, 左右十個icon都有機會用到.
要爭取時間在限時前完成手術, 更要監察著病人的心跳 (真正做手術應該差不多吧)!



















手術完成後好有成功感! 呵呵呵!
差點以為自己真的當了醫生!

設計這個game的人中, 有讀醫嗎? 很有智慧的遊戲喔!

4 comments:

冬冬 said...

我以前都有玩trauma center﹐但最近忙著玩animal crossing﹐冇晒時間玩其它game。

妳幾時開始玩animal crossing呀? 記得要同我wifi呀~~

kam kam said...

我以前都玩animal crossing,不過冇同人wifi,所以玩玩吓覺得唔好玩囉,都停咗好耐喇!
係呀,妳間屋好靚,好stylish喎! 如果我再玩會搵妳架喇!

Minnelli Cheng said...

我都有買呢個game呀...不過仲未得閒玩..又係animal crossing 啦!
我已經拎到金網添啦,金釣竿都就拎到,你快d 玩啦!
我地夾時間wi-fi啦!

kam kam said...

Mi,
算把啦,我暫時已經放棄animal crossing,日日玩佢好似返工咁返,冇時間呀! 其實我真係唔係坐係喥做少奶奶架,好忙架! 只不過係忙得黎悶之嘛!