Thursday, July 26, 2007

勇闖禮拜堂

剛過的星期天, 我要到華人教會負責帶領兒童祟拜, 以往都是藍人接載我及表弟妹的往返.
今個星期他竟說要去打Golf (我說他要打才是, 唔返教會去打Golf?)
於是我問他我怎去教會, 他竟說替我電召的士!
由於我仍未能自己泊車, 所以除了那個我的第一次以外, 我也未試過獨個兒開車(很遜喔)!
而且帶著小孩, 更有壓力呢!
於是前一個晚上去了教會附近的停車場練習練習, 練了一小時呢!
第二天吃罷午餐後嘔吐大作(不知何解,每次去中文堂之前總是有這個反應)!
吐完後, 邊祈禱邊出發.
先去接表弟妹, 他們走出來看見司機位沒有人很奇怪的問道: Who's driving?
我: Of course me!
他們顯得既緊張又興奮, 因為他們是首次坐我開的車呢!
他倆自顧自在說話, 突然他們說: We are in the wrong way!!
我: Are we?
他們: Yes, Yes, please make a U turn. We should go that side!
我: OK, OK, give me some time! (都幾醒喎, 去慣麥當勞, 果然識路! 麥當勞跟教堂是同一方向的.)

其實我當然沒有行錯路, 只是他們從未被帶過去那個停車場已矣!
我當然是選擇一個室外兼少人泊的停車場啦, 否則我點掂呀!
咦? 藍人明明說很少人在這裡泊車啊, 為何?? 並不是我想像中的少!
幸兒, 我昨天認定的好位還在, 呵呵!!

終於一切在神的保守下, 平平安安渡過了!
小朋友也沒投訴, 還俏俏告訴他媽媽表姐今天自己開車呢!

以後要再努力點呢!

4 comments:

小強 said...

揸多d就慣架啦!我頭幾次揸都好驚!
其實揸車最驚係行錯路呢~仲要係冇得掉頭果隻!
不過我想妳這邊應該沒有香港咁多車吧!

kam kam said...

係呀,依邊唔算多車,又有好多地方可以掉頭.
你幾時考車呀?定你考完喇? 我老公一驚就捉住個hand brake,驚死我唔識停車. 我成日都比佢嚇親,多過路面情況嚇親我 -_-

小強 said...

我考左牌啦!只有兩個月的架駛經驗呢!haha!

kam kam said...

強:
祝你開車快樂,路上平安!